Thursday, March 10, 2016

Hamilelik Günlüğü: Bebeğim 11 Haftalık ve İkili Testimiz

Bugün ilk testimiz olan ikili testi yapma günümüz geldi. Geçen hafta zehirlendiğim için 1,5 -2 kilo kadar verdim ve bu bir haftada çok zayıf düştüm. Doktorun verdiği antibiyotikleri içmedim, çünkü içinde hamileliğin ilk 3 ayında kullanılmamalıdır yazıyordu. Aslında kendi kadın doğum doktorum da kullanmamı söylemişti ama ben kullanmadan atlatmaya çalıştım. Doktor kardeşim ve doktor arkadaşım da henüz ishal ve ateş belirtilerim olmadığı için ilaçlara başlamadan önce biraz daha bekleyebileceğimi söyledi. Çok şükür ilaç almadan atlatabildim ve bir kaç gün içinde kendime gelebildim. Ama tabii bir de zehirlenme atlatınca acaba bebeğim iyi mi diye çok endişelendim.

Bugün ikili test günümüzdü ama ben ikili testten çok bebeğim iyi mi onu merak ediyordum. Zaten doktor ultrasonda bakınca ilk bebek iyi di mi diye sordum. Doktor da ever gayet iyi, kalbi atan canlı bir bebek var dedi. Derin bir nefes aldım. Sizde de oluyor mu bilmiyorum, ama ben her ultrasonda önce bir korkuyorum, hemen bebeğin kalp atışlarını duymak ve iyi olduğunu duymak istiyorum. Sonrasında rahatlayıp bebeğimi izlemenin keyfini çıkarabiliyorum:) Aslında hiç endişelenmemek gerek biliyorum, ama insan her bildiğini uygulayamıyor galiba.

Testin sonraki kısmı benim ve eşim için çok keyifliydi. Doktor odanın ışıklarını kararttı, büyük bir ekranda bebeğimizi izledik. Sinema izler gibiydi:) Solda bebişimizin 11 haftalık ultrason fotoğrafını görebilirsiniz. Bebek daha da büyük görünüyordu, kıpır kıpırdı kolları bacakları. Çok şekerdi:) Kadın doğum doktorumuz da genelde zaten çılgın diyor bebişimize çok hareketli olduğu için. İnşallah hep böyle sağlıkla ilerlesin hamileliğim, ve tüm hamilelerin hamileliği.







No comments:

Post a Comment