Saturday, March 19, 2016

Hamile Gece Elbiseleri - Kardeşimin Düğününde Ne Giyeceğim?

Hamilelikte gece elbisesi sıkıntı tabii ki. Eee, kolay değil o kadar kilo alıp da sonra yeni bedeninize göre elbise bulmak. Ama, düğün öncesi hamile olmanın en güzel yanı sanırım diyet yapmak zorunda kalmamak. Gelecek ay kardeşimin düğünü var ve ben ilk kez rejim yapıp bir kaç kilo da olsa vermek zorunda hissetmiyorum kendimi:) Bunun da tadını çıkarmak gerek. Ama, tabii bir ay içinde kaç kilo alırım, şimdi aldığım elbise bir ay sonra nasıl olur gibi dertler de olmuyor değil. 

İnternette biraz hamile gece elbiselerini araştırdım, ama hamileler için olan elbiselerin pek hoşuma gittiğini söyleyemem. Bir tanıdık düğününe belki giyilebilecek çok basit elbiseler gördüm hep ve fiyatları da buna rağmen gereksiz pahalı. Ben de normalde alışveriş yaptığım abiye mağazalarına gidip büyük beden elbiseleri denemeye karar verdim. Nişantaşı'ndaki abiye mağazaları annemle birlikte gezdik. Hamile olduğum için mağazadaki görevliler ekstra ilgileniyor, bu da çok güzel bir şey:) Eskiden 36 beden elbiselere girerken şimdiden daha 15. haftamda 40 bedenlere hatta bazı kalıplarda 42 bedenlere zor sığdım. Ama, yapacak bir şey yok:) Annemle beğendiğimiz elbiselerden en son kararsız kalınca kardeşime ve eşime göndermek için bazı fotoğraflar çekmiştin, sizinle de onları paylaşayım. Aslında klasik bol hamile elbiselerinden değil, üstüme oturan ve göbeğimin çıktığı modeller arasında kaldım. Zaten karşıma bol elbise seçeneği de çok fazla çıkmadı.  

Fotoğraflar önden olduğu için göbeğim çok gözükmüyor, ama yandan artık belli oluyor:) 


Üstteki yeşil elbiseyi çok beğendim ama kumaşı esnek olduğu için hatlarımı biraz fazla belli etti gibi geldi. 



Bu elbiseyi de çok beğendim. Biraz fazla taşlı ama sevdim, tülünün renginin benim tenimden koyu olması sadece hoşuma gitmedi. 


Yularıdaki siyah elbiseyi aslında pek beğendiğim söylenemez. Annem bana hep böyle kabarık bir elbise hayal ettiği için zorla giydirdi:) O kadar çok ısrar etti ki, fotoğrafını çekip eşime ve kardeşime gönderdim. İkisi de beğenmedi ve oy birliğiyle ve iç rahatlığıyla eleyebildim bu elbiseyi de. Evet, bazen annem gerçekten çok ısrarcı olabiliyor:)


Üstteki elbise en çok içime sinen oldu, ama askısız olduğu için rahat edemeyeceğimden askı yaptırarak almaya karar verdim. Evet, son kararım bu fuşya gece elbisesi oldu. 

Aşağıdaki elbiseyi de Park Bravo'nun eski sezon ürünleri arasında şans eseri buldum. Hamilelik için ideal, bol, pileli ve çok şıktı. Üstelik de eski sezon olduğu için 450 TL yerine 150 TL'ye düşmüştü. Bu elbiseyi de kına gecesinde giyeceğim.



Benim gece elbisesi arama maceram bu şekilde sonuçlandı. Hamile elbisesi almadım aslında. Bir dar, bir de bol elbise aldım. Tabii ki normal bedenime göre hayli büyükçe :)Umarım kına gecesi, fotoğraf çekimi, düğünleri ve her şeyleri çok ama çok güzel olur kardeşimin ve müstakbel eşinin. Çook mutlu olsunlar!




No comments:

Post a Comment