Sunday, March 20, 2016

Hamilelik günlüğü: Bebeğimizin ilk ayakkabıları :)

Bu hafta sonu annemle Viaport'a alışverişe gittik. Artık alışverişte bir iki saatten sonra belim, sırtım ve ayaklarım çok ağrıyor. Yine de performansım gayet iyiydi ve yaklaşık 3 saat boyunca neredeyse hiç ara vermeden gezdik. Tabii ki sonunda canım çıktı. Artık pantolonlarım dar geldiği için bir kaç hamilelik elbisesi, kaban ve yüzmek için hamilelik mayosu almak istiyordum. Çıkmışken dışarıda ve evde giymek için rahat sütyen de almak istiyordum, aldım,eski sütyenler artık rahatsız etmeye başladı. 

  


Bebek mağazasının yanından geçerken tabii ki dayanamayıp hadi ilk alışverişimizi yapalım dedik. Hamileliğim belli olduğundan beri ilk kez bebek mağazasına girdiğimiz için annem de ben de çok heyecanlandık. Bebeklerin her şeyi o kadar tatlı ki, insanın her şeyi alası geliyor ve mağazalardan çıkasımız gelmedi. Bir yandan da henüz çok fiyat ve kalite konusunda araştırma yapmadığımız için emin olamadığımızdan bir çok beğendiğimiz şeyi, erteleyerek almadık. En azından oğluşumuza ayakkabı alalım dedik ve Chicco'dan üstte gördüğünüz bu rengarenk tatlı ayakkabıları aldık. 6-9 aylık için aldık, çünkü ilk aylarda zaten ayakkabı giyemez diye düşündük. Bakalım ne zaman giyecek oğlum bu ayakkabıları. İlk ayakkabın hayırlı olsun canım oğlumuz:)



No comments:

Post a Comment