Wednesday, March 16, 2016

Hamilelik Günlüğü: Bebeğim 15 Haftalık ve İlk Tekmesini Attı!

Sabah televizyonun karşısında uzanıyordum ve birden göbeğimin alt kısmında bir kıpırtı hissettim. Sanki bir şey pır pır ediyordu. Acaba dedim, acaba bu bebişim olabilir mi? Yoksa gazla ve ya başka bir şeyle mi karıştırıyorum:) Elimi karnıma koydum ve çok hafif bastırdım. Tekrar pıt pıt attı bir şey. Bir yeriniz seyirir ya onun gibi ama çok daha güçlü bir kıpırdama ve his. Acayip heyecanlandım, çünkü evet bebeğimin ilk hareketleriydi :) Anneme seslendim hemen ve çağırdım. Yerimden kıpırdamak istemedim ki tekrar tekrar tekmelesin bebişim. Annem gelince hemen ona da karnıma dokunmasını söyledim ve hemen o da hissetti. Pıt pıt o kadar şeker atıyordu ki, bir kaç defa daha devam etti. Sonra durdu ama 5 - 10 dakika arayla 3 - 4 kez daha böyle devam etti. Dünyanın en keyifli duygularından biri olsa gerek, tarifi çok zor ama çok güzel bir duygu:) Allah bütün isteyenlere yaşatsın bu güzel duyguyu.

Hemen kocama ve kardeşime müjdeyi verdim. Kocacım eve geldiğinde ilk iş karnıma dokundu ve o da hissetmek istedi, ama oğluşumuz bugünkü performansını sanırım tamamladı ya da babasını biraz daha sabırsızlandırmak istiyor. Akşam hiç tekme atmadı, belki de uyuyordur:) Bakalım sonraki tekmeyi ne zaman atacak? 

Bu arada bir kaç gündür kendimi daha enerjik hissediyorum. Sanırım artık halsizliklerim azaldı. Bulantılarım da bitti sanırım. 4 gündür hiç kusmadım ve bulantı da hissetmedim çok şükür. 

Şu ana kadar 4,5 kilo aldım. Bir ay sonra kardeşimin düğünü var ve elbisemi aldım. Umarım elbiselerime sığabilirim ve bu bir ayda abartıp çok kilo almam :)

No comments:

Post a Comment