Tuesday, December 8, 2015

Hamilelik Günlüğüm: Bebeğim 6 Haftalık

Bugün bebeğimin kalp atışlarını görmek için doktora gittik. Öncesinde yine biraz endişeliydim, görebilecek miyiz bir sıkıntı var mıdır diye düşünerek doktorun yolunu tuttuk. Doktorum yine önce hızlıca beni hazırlayıp sonra eşimi aldı odaya. 6 haftalık olduğu için bu muayene de yine alttan oldu, ama bu sonmuş çok şükür bundan sonraki muayenelerde ultrason ile dışarıdan bakılacak.

Doktor keseyi ve içindeki ufacık bebişimizi gösterdi, sanırım aklımızda bir görüntü olmadığı için çok şaşırdık:) Önceki hafta gördüğümüz o küçücük kese çok hızlı bir şekilde büyümüştü ve içinde ufacık baloncuk şeklinde gözüken minicik şey de bebeğimizdi:) Üstelik o küçücük baloncuk pıt pıt büyüyüp küçülüyordu, bu da kalp atışları demekti. O an çok heyecanlandık ve çoook mutlu olduk!:) Bir rahatlama geldi kalp atışını da görüyoruz ve her şey çok normal deyince doktor. Darısı bütün benim gibi bekleyen yeni hamilelerin başına! :)Umarım bütün hamileler gibi benim de sağlıklı bir hamilelik ve doğum serüvenim olur.  

Bir sonraki randevumuz 2 hafta sonra olacak, inşallah her şey yolunda gider. Midemde hafif hafif bulantılar başladı, ama henüz kusma isteği yaratacak seviyede değil, inşallah da o seviyeye gelmez. Kimi hamile arkadaşlarım zaten daha 8. haftada başlar diyor mide bulantıları, kimisi ise ilk haftadan başlamadıysa olmaz merak etme diyor. Sanırım kişiden kişiye ve hamilelikten hamileliğe değişen şeyler bunlar. Hala en azından yememde sıkıntı yok, haftada iki kez balık yemeye çalışıyorum. Her gün ceviz, hurma, kuru üzüm ve meyve yemeye çalışıyorum. Sabahları süt içmeye başladım, öğlen ve akşamları da yoğurt yiyorum. Mide bulantılarım artmazsa olabildiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Bu ara arada dondurma ve çikolata çekiyor canım ve ona çok fazla dur demedim şimdilik ama umarım abartmam:)

Sizlerin nasıldı hamileliğiniz? Mide bulantısı ve ya reflü benzeri sıkıntılar yaşadınız mı? Aşerdiniz mi hiç?  Tavsiyelerinizi merakla bekliyorum! :)




No comments:

Post a Comment